úterý 15. srpna 2017

Děrovátko :-)

Někde na netu jsem objevila výborné video s vychytávkou, jak děrovat karty pomocí klasické děrovačky, aby to bylo hezky na střed. Nemůžu ho momentálně dohledat, tak jsem zvolila jinou cestu. Jednodušší. :-) Objednala jsem si děrovací kleště.






 Otvor je o malinko větší než z děrovačky (0,6 mm).



Při vložení kartičky přesně vidím, v jakým místech bude otvor.
(černá značka na kleštích)



Objednávala jsem zde.

Už čekám jen na barevné kuličkové řetízky a k Brag Tags budu mít vše potřebné.

Nenapadá vás nějaký pěkný český překlad 
k anglickému názvu Brag Tags ?

Přece jen chlubilky se mi nezdá to pravé.

Díky za tipy.


1 komentář:

  1. Ty chlubilky jsou nádherný! Budu se inspirovat. Můžu se zeptat zda se dají někde stáhnout nebo sis je sama vytvořila? Díky moc za inspiraci. Inka

    OdpovědětVymazat