pátek 11. srpna 2017

Ukládání pomůcek - A jak to máte vy?

Čeká mě letos druhý ročník. Pomůcek už mám spoustu i z dřívějších let, ale vždycky se najde něco nového, co mě zaujme.

Pomůcky většinou tisku na barevné papíry, aby vydržely déle, laminuji a ukládám do průhledných obálek s drukem. Hned vidím, co v obálce je a díky zapínání, se mi při přenášení nic nesype ven. Obálky mám přehledně uloženy v krabicích, většinou opět v průhledných.

Pracovní listy mám vytištěné, zařazené v šanonu podle předmětu a roztříděné na měsíce. Na pracovní listy uložené ve složkách v počítači se mi většinou úspěšně podařilo zapomenout. Takto je mám hned na očích. A přidám i jednu výhodu, kterou to má. Šanon často půjčím některé z kolegyní, která zrovna daný ročník učí. Kolegyně využije moje materiály, ale většinou přidá i několik svých. Šanony se tak za poslední dobu pěkně naplnily.:-)

Prázdninová příprava

Letos tvoří většinu kartičky do českého jazyka.
Dole vlevo první připravené Brag Tags. (stále přemýšlím,
jak je pěkně česky pojmenovat- chlubicí kartičky, chlubilky....)



Většina materiálů je volně ke stažení, některé jsem si zakoupila.
Čtecí karty zde
Karty na spodobu tady


Nový obal na klasifikační sešit je z Tesca.
Záložky a balonky jako dárek na přivítanou jsem dostala k nákupu.
Letos nově koupená publikace Procvičovací karty, kterou budu testovat.

Jak to máte s ukládáním pomůcek vyřešeno vy?


Hezký den.

Žádné komentáře:

Okomentovat